استراتژیک مدیریت بازار و طراحی سیستم و اجرا

استراتژیک مدیریت بازار
فایل کامل استراتژیک مدیریت بازار و طراحی سیستم و اجرا به همراه لینک دانلود

دانلود فایل

فهرست مطالبعنوان:مقدمهطراحی سیستمجمع آوری اطلاعاتتجزیه وتحلیل وطبقه بندی اطلاعاتبرنامه وکنترلاجرامنابعمقدمهامروزه پیشرفت روزافزون فن‌آوری ارتباطات، سازمان‌ها را به رقابتی سخت و آگاهانه دعوت می‌کند و به جرات می‌توان گفت سازمان‌هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آن‌ها، سازمان خود را با شرایط حاکم محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن‌را تضمین می‌کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح براساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است. پس با داشتن چنین دیدی می‌توان گفت: بازاریابی کوششی است درجهت کاهش مخاطرات داخلی و خارجی شرکت، که با به‌کارگیری روش‌های اقتضایی، موقعیت‌ها را ارزیابی کرده و واکنش سازمان‌ها را در برابر آن‌ها تضمین می‌کند.طراحی سیستمدر کلیه فازها (مراحل) در نظر گرفته شده برای این طرح از روش روز که با مقتضیات و شرایط کشورمان سازگاری دارند، بهره گرفته شده و در طراحی این سیستم علاوه‌بر دقت لازم، سعی شده است قابلیت‌های سهولت اجرا، اطمینان در نتایج، لحاظ گردد. در ادامه به اختصار چگونگی هریک از مراحل به تفکیک شرح داده شده است. 1 جمع‌آوری اطلاعاتقبل از هرچیز باید به این نکته توجه کرد که طرح، هنگامی توجیه خواهد داشت که عواید حاصل از پیاده‌سازی آن بیش‌تر از هزینه طرح باشد. به هرحال، در این مرحله که اساسی‌ترین و حساس‌ترین مرحله کار است، عدم دقت در اطلاعات و نحوه جمع‌آوری آن همچنین خطای انسانی در ارزش‌یابی و یا گران بودن برنامه‌ریزی، باعث عدم موفقیت طرح خواهد شد پس می‌بایست در جمع‌آوری اطلاعات تفکیک اطلاعات و انجام کنترل‌های لازم بر روی کیفیت و کمیت اطلاعات برای شروع موفقیت‌آمیز، مدنظر طراحان باشد. در این قسمت به تفکیک برای هرکدام از قسمت‌ها، سئوال‌های زیر می‌بایست طرح گردیده و به آن‌ها پاسخ داده شود. چه چیز یا چیزهایی باید مورد مطالعه قرار گیرد؟ موارد مطالعه در چه حدود زمانی و مکانی تمرکز یافته‌اند؟ (مشخص شدن محدودیت‌های زمانی و مکانی) می‌خواهیم به چه اطلاعاتی دست یابیم؟ چه اطلاعاتی هم‌اکنون در دسترس است و اطلاعات دیگر را از چه مراکزی و چگونه می‌بایست کسب کرد؟ نحوه ارائه و جمع‌آوری اطلاعات نهایی به چه صورت باید باشد؟بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان):بررسی مقاصد و تمایلات خریداران از زاویه‌های زیر مورد بررسی قرار می‌گیرد: کمیت = تعداد و وسعتمیزان مصرفطبقه‌بندی در گروه‌های مختلف (جنسی، سنی، شغلی، طبقات اجتماعی، درآمدی و…) تراکم و پراکندگیواحدهای مصرف کننده و نوع مصرفکیفیت = نوع تعامل مصرف و کیفیت بالانوع تعامل مصرف و میزان تولیدنوع تعامل مصرف و تغییراتتکنولوژیکنوع تعامل مصرف و تغییرات اقتصادی

  • پاورپوینت درس دهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی( کشور ما چگونه اداره می شود ؟)

    پاورپوینت درس 10 مطالعات پنجم ابتدایی فایل کامل پاورپوینت درس دهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی( کشور ما چگونه اداره می شود ؟) به همراه لینک دانلود دانلود فایل پاورپوینت آموزش درس دهم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم…

  • سيد قطب قدرت انديشه

    قدرت انديشه فایل کامل سيد قطب قدرت انديشه به همراه لینک دانلود دانلود فایل بخشی از متن اصلی : بصام تيبي در كتاب «چالش بنيادگرائي» (The challenge of Fundamentalim) سيد قطب را بعنوان يكي از دو «پدر روشنفكر (Intelectual fathers)…

  • گزارش کارآموزی در زمینه های حشره شناسی- آفات گیاهی و حشره کشها

    گیاه پزشکی فایل کامل گزارش کارآموزی در زمینه های حشره شناسی- آفات گیاهی و حشره کشها به همراه لینک دانلود دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی در زمینه های حشره شناسی- آفات گیاهی و حشره کشهامکان: مؤسسه تحقیقات آفات و بیماری…

  • کارآفرینی ریو

    طرح توجیهی فایل کامل کارآفرینی ریو به همراه لینک دانلود دانلود فایل دانلود کارآفرینی ریو نمایندگی انحصاری خودرو «ریو»، محصول شرکت سایپا، پروژه کارآفرینی طرح تجاری (Business Plan)مقطع تحصیلی کاردانی(پودمانی) رشته تحصیلی: آتش نشانی گرایش امداد و نجاتفرمت فایل: وردتعداد…

  • ترجمه مقاله تأثیر عمل آوری بر جمع شدگی بتن های خود متراکم

    مقاله فایل کامل ترجمه مقاله تأثیر عمل آوری بر جمع شدگی بتن های خود متراکم به همراه لینک دانلود دانلود فایل عنوان مقاله: Curing effect in the shrinkage of a lower strength self-compacting concreteاین مقاله بسیار جالب در سال 2015…