مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند
فایل کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند به همراه لینک دانلود

دانلود فایل

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مندمشخصات این متغیر:منابع: داردپژوهش های داخلی و خارجی: داردکاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهینوع فایل:wordوقابل ویرایشبازاریابی رابطه مندتلاش های رابطه مند :تلاش های رابطه مند فراتر از یک تبادل می باشد،بلکه آن بر روی معاملاتی متمرکز می شود که در آن تبادلات پیشین وآتی به هم مربوط می باشد تلاش های رابطه مند از آن جائیکه به عنوان منبعی برای گرایشات رفتاری مشتری محسوب می شوند از اهمیت زیادی برخوردار هستند.این اهمیت به طرق مختلف است ؛اول : انتظارات مشتری در زمینه کیفیت کالا وخدمات مصرفی افزایش پیدا کرده است.دوم :خرده فروشها به خاطر استاتژیها وتاکتیک های بازاریابی با همدیگر در قرابت شدید می باشند. سوم :خرده فروشان با چالش های جدید وبیشماری در عرصه بازاریابی مواجه می باشند مثل محدودیت های نامشخص که مابین بازارها وصنایع وجود دارد.به عنوان مثال می توان به تقسیم بندی فرایند بازار وکوتاهتر شدن چرخه فعالیت محصول اشاره نمود علاوه بر این برخی از نویسندگان بیان داشته اند که وقتی سطح کیفی کالا وخدماتی که شرکتها ارائه می دهند،مشابه باشد بنابراین یکی از ابزار مهم برای کسب مزایای رقابتی ارائه مزایای رابطه ای می باشد(لیانگ ،2007 ،ص338).اندوبیزی معتقد است که بیشتر شرکتها بر رابطه قوی مشتری-شرکت سرمایه گذاری می کنند تا اطلاعات گرانبها در مورد چگونه بهتر نگهداشتن مشتریان ودور نگهداشتن آنان از بانکهای رقیب به دست آورند (دوبیسی ،2005 ،ص218).2-4-2)تعریف تلاش های رابطه منددووالف وادکر کن (2003)تلاش های رابطه مند را این گونه تعریف می نمایند : هر تلاشی که فعالانه توسط خرده فروش جهت جلب مشتری انجام می شود وهدف این است که با ارائه کالا وخدمات اساسی و مهم ،ارزش مشتری درک شود وتنها بعد از تبادل مستمر با خرده فروش است که مشتری به این مهم دست می یابد(لیانگ،2007 ،ص337).فونتنوت وویلسون (1997) وفرنزن وداویس (1990) بیان نمودند،تلاش هایی که در راستای کالا وخدمات صورت می گیرند. وتلاش های رابطه مند منبع با ارزش ،مستقل ومشخص می باشند.پاراشورمن (1994)بیان میدارد تلاشهایی که در راستای کالا وخدمات صورت می گیرد تلاشهای خاص معاملاتی هستند که با تبادل کالا وفرایندهایی سرو کار دارند که حول محور آن معامله می چرخند.طبق چهارچوب وی تلاش های خاص معاملاتی شامل تلاش هایی می باشد که در زمینه کیفیت محصول،قیمت،کیفیت خدمات صورت می گیرد(لیانگ2007 ،ص338).

  • دانلود رساله کامل موزه مردم شناسی آذربایجان دوره کارشناسی معماری

    دانلود رساله کامل فایل کامل دانلود رساله کامل موزه مردم شناسی آذربایجان دوره کارشناسی معماری به همراه لینک دانلود دانلود فایل رساله کامل دوره کارشناسی معماری با موضوع موزه مردم شناسی آذربایجانفایل وورد تعداد صفحه :100سرفصل مطالب:فصل اول :شناخت کلی…

  • بررسی ماهیت سهم و نحوة نقل و انتقال آن در شرکت‏های تعاونی

    بررسی فایل کامل بررسی ماهیت سهم و نحوة نقل و انتقال آن در شرکت‏های تعاونی به همراه لینک دانلود دانلود فایل فصل اول: تعریف شرکت تعاونی در حقوق ایران كلمه «تعاوني» از تركيب كلمه «تعاون» عربي بر وزن تفاعل و…

  • کتاب راهنمای طراحی مخازن تحت فشار - ویرایش چهارم

    کتاب راهنمای طراحی مخازن تحت فشار فایل کامل کتاب راهنمای طراحی مخازن تحت فشار - ویرایش چهارم به همراه لینک دانلود دانلود فایل .........................................کتاب راهنمای طراحی مخازن تحت فشار - ویرایش چهارماین کتاب از مشهورترین کتاب ها در زمینه آموزش…

  • تحقيق اختلالات هویت جنسی

    تحقيق علوم اجتماعي فایل کامل تحقيق اختلالات هویت جنسی به همراه لینک دانلود دانلود فایل «هويت جنسي(Gender Identity)» بازتاب احساس مردانگي يا زنانگي فرد است. هر كودكي تاسن 2-3 سالگي باور محكمي‌در مورد مرد يا زن بودن خود پيدا مي‌كند…

  • دانلود گزارش کارآموزی در مترو

    کارآموزی مترو شیراز فایل کامل دانلود گزارش کارآموزی در مترو به همراه لینک دانلود دانلود فایل در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :چكيدهآنچه در اين گزارش گردآوري شده…